Imorgon

Hej på er allihopa! Nu sitter jag i mitt rum redo för sängen. Måste få lite sömn för imorgon åker vi nämligen! Ahh, är så taggad. Jag ska till USA. Igen. Älskar livet atm.
 
De senaste tre dagarna har väl mest gått åt till att jobba, men har även hunnit med att läsa, se på fotbolls-vm, lära mig spela lite gitarr, äta alldelles för mycket jordgubbar samt packa. Är så himla mycket man måste ha med sig ju, samtidigt som man inte vill ta med nåt och bara köpa där...
 
Idag jobbade jag bara halva dagenm så pappa hämtade mig vid lunch och sen åkte vi till Willys ochköpte godistill minaamerikanare. (Deläser såmåste hindradem frånatt översättadet haha). 

Sen åkte jag ner till stan där jag mötte Miranda och vi gick till bibblan, köpte ännuenpresent och satte oss sedan på Gotteriet och prata i två timmar. Är så himla jobbigt för först är jag borta ett år, sen när jag kommer hem har hon skola, när hon får lov jobbar jag och åker till USA, när jag kommer hem är hon i Italien, när hon kommer hem är jag i Skåne på O-ringen och när jag kommer hem börjar hon jobba. Sen börjar skolan typ. Kan det bli sämre planerat typ haha?
 
När jag kom hem igen blev det lite städning och sen att snabbt göra sig i ordning för på kvällen kom farmor och farfar över för att äta en tidig midsommarmiddag. Vi kommer ju sitta på planet typ hela morgondagen så fick fira nu istället, vilket gick lika bra det minus midsommarstången och kransen haha. Vi passade även på att visa dem hur alla grejer i huset fungerar då de ska bo här medan vi är borta :)
 

 
 
Nej, nu måste jag verkligen sova. Ha det så bra, så hörs vi när jag är i USA igen!
 
//Lollo


Kommentarer
Petronella

Hej! Jag bara undrar varför du åkte med Explorius? Vad fick dig att välja det? Och har det varit bra? För jag håller på att vela fram och tillbaka med olika organisationer nu. Kram

2014-06-20 @ 09:00:19
URL: http://nattstad.se/petronellaj


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback