Alla dessa snowdays...

Hej på er!
 
Som jag skrev i söndags har det ju snöat igen här i Oklahoma så de senaste två dagarna har skolan varit inställd. I början tyckte jag mest det var kul men nu börjar det faktiskt bli lite segt; vad ska man egentligen göra hemma hela dagarna? 
 
Vad man borde är väl en sak men jag har i alla fall: dammsugit, tvättat, dammat, bakat chokladkakor (mitt recept hemifrån, blev ganska bra!), skypat med både svenskar och min amerikanska vän Rachel, hängt på twitter, gjort läxor och sovit. Har även sett på TV en del. Silver Linings Playbook, IRL, senaste PLL, ett par avsnitt av Portkod 1321, massa youtube-videos, ett par avsnitt av Blue Water High, alla avsnitt av senaste Top Model Sverige samt Torka aldrig tårar utan handskar. Var nog sist i hela Sverige med att se det sistnämnda men hjälp vad bra. Kommer finnas kvar i mitt hjärta ett bra tag. 
 
Hade tänkt blogga med men ärligt talat visste jag inte om vad. Ska försöka skriva klart grejen om skolan men kände inte för det så får väl bli imorgon eller nåt efter skolan. För ja, vi HAR faktiskt skola imorgon. Ska bli skönt tror jag. Man blir ju lite klyven: vill inte till skolan men vill heller inte vara fast hemma en hel dag. 
 
För att inte lämna er med ett bildlöst inlägg kommer här världens bästa selfe från Oscars-galan. För första gången någonsin kunde jag kolla på hela live (tror det höll på i nästan 5 timmar om man räknar med röda mattan lol) och var typ det bästa året någonsin. Jag älskar verkligen Ellen♥
 
 
//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback