Förlåt

Hej på er! Ville börja med att be om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Var ju borta hela förra veckan och orkade helt enkelt skriva ett inlägg igår men det kommer! Har lyckats föra över bilderna till datorn nu så när jag har publicerat detta inlägg ska jag börja ett annat om Spring break.
 
Har alltså varit hemma två skoldagar nu och måste säga att det är väldigt segt alltså. Börjar tröttna mer och mer på skolan och allt känns så himla meningslöst då det inte räknas hemma. Kommer ha stora problem nästa år för är så van vid slappar-klasser nu haha. På psykologin idag spenderade vi t.ex. HELA lektionen med att diskutera hur dåligt amerikanskt skolsystem är och hur schemat, dress code och det faktum att vi inte har open lunch suger. Fick dock förklarat att det sista beror på att en elev dog när hon skulle åka och äta lunch så är ju lite förståligt (är det ett ord?) men ändå...
 
Vill också passa på att fortsätta mitt svar till Nathalie om dansen. Vet inte om du ser det men fick en kommentar om att man ju kan välja select high school. Eftersom jag sjölv inte åker med det glömde jag helt bort det, med Explorius har ju ett prgram som gör att man sjölv kan välja var man vill hamna om man vill gå på en speciell skola, hålla på med npgon speciell sport osv.  lite dyrare men du kanske kan göra det?
 
Här är ett litet smakprov på Spring Break bilderna! Inte för att så många är svenska kommer vara vakna nu ändå men ja..
 
//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback