Lite nya bilder

Hej på er! Tänkte bara ta och meddela att jag ska åka bort i helgen och därför inte kommer kunna blogga på ett tag. Har fotbollsmatch imorgon (min första!) och direkt efter det drar vi nämligen till Houston en sista gång! Ska bli jättejättekul! Ska försöka blogga på måndagen men ska bowla med min coordinator då så vi kanske inte hörs förrän på tisdag.
 
Men nu ska ni inte vara ledsna för det! Har nämligen varit duktig och fixat lite tidsinställda inlägg ni kan njuta av medan jag är borta. Ni kan även njuta av dessa bilder nedanför som är nya sen sist. Har varit ganska vanliga dagar men kan väl vara .lite kul ändå. Puss.
 
Mitt hjärta♥

Vi hade matchande nagellack haha

 Fika!

Mexikanskt till kvällsmat!

 köpte denna hehe (nerd)
 

//Lollo
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback