Sen sist

Hej på er! Var ett tag sen jag skrev ett vanligt inlägg nu så här kommer en uppdatering om vad som hänt sen sist! 

Onsdagen och torsdagen var ganska normala om jag minns rätt, skola, fotbollsträning (låånga, typ till 4-5) och häng hemma. I fredags hade Varsity en match så istället för fotbollsträning hängde vi i JV bara på fotbollsplanen och övade på passningar, nickningar och att stå på händer. Var så varmt (över 20 grader!) så var skönt att vara ute i solen.
 
Vi blev klara vanlig tid så efter skolan följde Rachel med mig hem för en sleepover. Vi prata, såg på film (hon hade inte sett Mean Girls???), åt kvällsmat på en italensk restaurang med värmamma och Kate, och hade jättekul! Var även med henne igår och vi gjorde typ samma sak då. Åt frukost (våfflor med sirap och jordgubbar!) och lunch (Qdoba!), lyssna på musik och bakade kanelbullar (blev ganska lyckat faktiskt!). Var i alla fall roligt det med, gillar verkligen att hänga med henne♥
 
På kvällen åkte jag på en country-konsert med vmamma, Kate och Kiera. Var Jason Aldean som spelade och då jag, till skillnad från de flesta svenskar, älskar jag country musik så var riktigt kul även om jag inte kände igen så många låtar. Tyler Farr var också det och det bästa av allt - Florida Georgia Line! Ni vet nog inte vilka det är men har en del av deras låtar i min spellista så var jätteawesome. You make me wanna roll my windows down, and cruiseeeee... Var btw mer folk där för detta än för Rihanna.... Update: glömde skriva att Kelly Clarkson var där med! Hon sjöng en låt med Jason och det var jättecoolt!

Idag har det snöat igen (och åskat? Konstig kombo...) så har suttit inne hela dagen och skypat. Skulle egentligen bowlat med min coordinator och lite andra utbytisar men det blev inställt för det var för isigt. Inte ens säkert om det kommer vara skola imorgon eller inte. Hoppas haha! (Update: fick precis veta att skolan är inställd!!)
 
Bilder:

Har ändrats lite sen dess men så ni förstår hur Oklahoma Weather fungerar...

 Min lunch i onsdags (aka glömde lunchen hemma)...

 Random bild på min tocka engelska-bok. Sååååå tråkigt, lyssnar aldrig.
 
 Vi ska läsa denna nu och är så taggad!

 Är vissa i skolan som har fake-bebisar som man måste ta hand om för en class just nu. tydligen så vaknar den 10 ggr per natt......

 Jag och Kate i väntan på Rachel

 Jag och Rachel!

 lol



Bullbak!

 Resultatet

 De fann ett gemensamt intresse: samma crush lol

 Tyler

 Sheri, Katie, Kiera, jag

Florida Georgia line

 Den största underhållningen hahaha. En 80-tals kille som dansa intressant. Och drack öl.
 
 Jason Aldean.

//Lollo
 
 


Kommentarer
Nina

Men åh nu blir jag ju inte lite avundsjuk alltså! Har också börjat lyssna på Florida Georgia Line och vill se dem live :(

2014-03-05 @ 18:25:56
URL: http://fames.se/ninasova/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback