Spring Break

Hej på er!
 
Som ni vet är ju jag på spring break just nu. Spenderade måndagen och tisdagen i Atlanta, Georgia, idag var vi i Charleston, South Carolina och imorgon blir det tillbaks till Gergia för en dag i Savannah.
 
Tänkte bara titta in och låta er veta att jag lever, även om jag inte mår så bra. Har gått och blivit lite halvt sjuk under resans gång och känns typ som att mitt huvud ska explodera snart.
 
Skulle visa bilder men har inte så många på mobilen så orkar inte. Var nämligen duktig och tog med mig kameran för en gångs skull, men då glömde jag såklart överföringssladden.... Istället får ni en bild på USA där jag ringat in området vi håller på och reser i just nu! Om nu undrade haha.
 
 
//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback