Going away party

I fredags hade jag ett slags come and go party för att säga hejdå till folk från skolan. Var lite sista minuten så många av mina närmare vänner kunde inte komma, men var ändå kul. Hade lite mat, musik, ett bildpsel med bilder från året osv, och sen satt vi mest och prata och så - mysigt. Trodde det skulle bli jätteawkward men gick helt klart över förväntan så är glad att jag hade det.
 
Food is life<3
 
Kate gjorde Sverige-cupcakes haha!
 
Med Sarah och Rachel
 
Några till av de som kom; Maria, Anna, Kaylie, Victoria, Oceane, Janelle och Courtney.
 
Fick lite kort och presenter<3
 
Har inget med detta att göra egentligen men har också fått mitt senior group picture! (Detta är bara ebn kopia i tidningen, inte min bild alltså)
 
//Lollo
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback