Going modeblogg? Nah.

Hej på er!

Igår kväll när min värdmamma kom hem åkte hon och jag iväg till ett antal olika affärer (inklusive köpcentret) för att shoppa. Behövde nya skor eftersom mina sandaler gått sönder och hittade ett par fina på Kohls. Blev även en klänning till graduation och lite kläder till min soccer banquet idag som min värdmamma köpte till mig från JCPenny. Är min födelsedag på torsdag så det blev som en tidig present. Hur gulligt? Vi åt även lunch på Five Guys när vi var ute och de har asgoda hamburgare just saying.

Vad mer kan jag säga? De andra två linnen på bilden är från Hot Topic, köpte dem när jag var ute med Rachel och Kaitlyn förra veckan. Var fangirlen i mig som vara var tvungen att ha dem haha.

Just det, denna veckan är senior week! Igår var det Senior shirt day (har tyvärr inga bilder från det) och idag är college shirt day vilket jag ju inte riktigt kan vara med på då jag inte ska gå på college. Imorgon är incognito day vilket är typ maskerad, vi får se om jag är med på det - har ingen kostym ju.

Nej nu ska jag lyssna lite på lektionen igen (bloggar typ alltid i skolan nuförtiden haha).





//Lollo



Kommentarer
Iris

Åh! The Breakfast Club!! Vill också ha!!

2014-05-13 @ 20:57:34
URL: http://www.irisusa.blogg.se
Nina

åh älskar det svarta linnet med okay <3

2014-05-13 @ 22:04:22
URL: http://fames.se/ninasova/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback