Mothers day

Hej hej!
 
Idag var det Mothers day här borta i USA så spenderade i princip hela dagen med familjen. Började på morgonen med att rensa och sortera skafferiet tillsammans med min värdsyster som en present till min värdmamma och gjorde även ett kort till henne. Vi lunch åkte vi till min värdfarmor för att äta med släkten och kolla på OKC Thunder som spelade basketmatch. Var kul för mina föräldrar hemma i Sverige kollade med så vi pratade med dem under tiden. Tyvärr förlorade de dock matchen vilket sög men aja...
 
När jag kom hem hängde jag lite till med familjen och pratade och så, innan jag drog mig tillbaka till mitt rum för att ÄNTLIGEN se Eurovision. Som vanligt hade jag massa åsikter om det men ni får väl kolla in min twitrter för det haha.
 
Med Kathryn Renee och Sheri aka värdsyster och värdmamma.
 
Fooood
 
La familia
 
//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback