My last day in OKC aka Memorial Day

Hej bloggen.
 
Nu sitter jag här och skriver mitt sista inlägg från Oklahoma. Trodde verkligen inte att denna dag skulle komma så fort, och trots att tårarna just nu strömmar ner över mina kinder känns det fortfarande overkligt att jag ska lämna mitt liv här, som jag nu är så van vid. Det känns som en precis vanlig helg typ.
 
Min sista dag här har varit bra. Eftersom jag flyger så tidigt imorgon tog jag en riktig sovmorgon idag och fick färska Krispy Kreme dounuts som frukost på sängen när jag vakna (underbara värdmamma<3). Efter lite häng, skype och packning åkte vi sedan vid lunchtid och hämtade upp Rachel för att åka till ett av mina favvoställen - Panera - för att äta. Sen hängde jag ett par timmar med Rachel och bara prata, mla naglarna och dansade loss till Pitch Perfect musik.
 
När hon åkt hem åt jag middag med värdfamiljen vilket blev ännu en favvo  med Shepards pie samt B&Jglass till efterätt. Gick även ut och gick med Kate och Stewart vilket visade sig vara en dålig ide då det börja ösregna ganska snart haha. Var helt genomsur när jag kom tilbaka lol.
 
Nu har jag spenaderat ett par timmar med att packa, se på TV och bara allmänt hänga med världens bästa värdsyster innan det blir dags för mig att åka iväg. 2 timmar.  På vägen till flygplatsen ska vi hämta upp Anna och Oceane med, vilket kommer innebära flera svåra hejdån. 
 
Det enda som stoppar mig från en mental breakdown just nu om jag ska vara ärlig är nog att jag kommer tillbaka hit om ett par veckor med familjen. Annars hade det varit ännu tuffare. 

Nu ska jag försöka vila ett tag innan det blir dags för avresa - mot Washington DC! Sorry för långt inlägg btw, pluspoäng om du läste allt.
 
Gonna miss my bae</3
The sadness of taking our last selfie... for now.
 
On our walk. The last one is sooooo me lol
 

//Lollo
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback