Senaste tiden i bilder


Några killar i skolan tar med sig TV såel varje dag och spelar på lunchen?

Vi tatuerade oss inför vår sista match lol

Varsitys praying circle innan deras match!

Vi hade en assembly förra veckan för Mr. och Mrs. Panther och de hade också en 30 min lång slide show med året i review. Kul och se haha!

Var en artikel i skoltidningen om utbytesstudenter med ett citat från mig

Det faktum att det finns tre sådana här gångar inne på Hobby Lobby för 4th of July?

Åt på Charlestons i fredags. Va mycket mat haha

Min bae. Han sover under/i min säng nästa varje natt nu för tiden.

Åt detta i lördags och fick värsta sommarkänslorna. Min ultimata sommarlunch<3

Igår åt jag skollunch för första gången. Rekommenderas inte.

Gick till stranden med Water after school yesterday.

Var typ 40 grader så satt mest i skuggan haha.

Firade Cinco de Mayo med mexikansk mat igår haha

//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback