Senior Night

I tisdags hade vi vår sista forbollsmatch vilket känns jättetråkigt. Började gilla det mer och mer och blev faktiskt mycket bättre för varje vecka. Denna match fick jag spela typ 3/4 av tiden vilket kändes riktigt skoj även om vi förlorade.
 
Efter vi hade spelat hängde jag kvar för att kolla på JV boys och Varsiy girls, för efter det var det nämligen senior night. Det är årets sista match där man hedrar alla seniors, och jag är ju en av dem!
 
Alla seniors fick gå ut på planen med varsin blomma, och på andra halvan stod ens föräldrar. (För mig var det min värdpappa).
 
Sen när de ropar upp ens namn börjar man gå för att möta sin familj i mitten, och så går man tillsammans mellan alla andra fotbollspelare som sitter med ballonger längs vägen. Under hela den tiden så läser de upp hur länge man spelat, vad man ska göra efter graduation, vem man vill tacka osv.
 
På slutet stannar man för att ta en proffsbild haha. 
 
Gruppbild med alla seniors och familj.
 
Efteråt tog vi massa bilder haha. Här är jag med Afton, Shelby och Macey.
 
Med Maria som ju också är utbytesstudent ch senior!
 
 
Afton, Anna Cate, Maria, McKenzie, jag och Taylor.
 
Detta var egentligen innan senior grejen men utbytisar lol!
 
Fotocred till Anna med Marias fancy camera.
 

//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback