Soccer Banquet

Igår hade vi våran bankett för fotbollen, vilket är som en kväll när alla spelare och föräldrar samt coacher träffas och äter middag och så. Vi åt mexikanskt i en kyrka och allt var väldigt fancy och uppklätt. Vi hade en bildspel med massa bilder från säsongen och en prisutdelning.

 Varsity players fick sina letters (ni vet till en sådan där jacka), de bästa spelarna fick pris både som vi i laget röstat och från coaches från hela distriktet osv. För varje person som gick upp där så pratade coachen om dens styrkor osv. så man märker att han faktiskt bryr sig om sina spelare. Själva grejen blev väldigt lång alltså men väldigt mysigt! 

Det som var kul var att alla seniors fick gå upp med, så trots att jag suger på fotboll så fick jag ett slags pris. Frågan är bara hur jag ska få hem det för är ett stort inramat fot på mig när jag spelar haha.

Vi tog massa bilder:
Jag med Victoria, Macey och Shelby.


Den övre är med Rebecca, Oceane & Brooke, de undre med Jasmin och Mitchen.

Med Anna Cate, Tara och Annie.

Övre är Maria, Afton & Oceane, de undre med Courtney och Che.

Jag och Kurey + Upchurch i bakrunden plus lite mammor i förgrunden (är det ett ord?) lol.

Det jag fick! På placketten står det "Lovisa Härold, #26, Putnam City North High School, Lady Panthers Soccer, Class of 2014".


On our way home<3

//Lollo


Kommentarer
Anna

Jag jag fått cetusa som organisation och åker i höst. På papperna jag fick stod det att man måste åka hem en vecka efter graduation, kan man ändra det? Jag vill ju visa mina föräldrar hur allt ser ut och kunna säga hejdå till alla. Hur gör du, måste du åka hem efter en vecka? :)

2014-05-14 @ 21:10:06
Mormor & morfar

Grattis älskade Lovisa på din 18-årsdag Vi längtar efter dig och får fira din myndighetsdag när du kommer hem.Vi önskar dig allt gott dina sista veckor i USA.Kramar från Mormor och Morfar

2014-05-15 @ 16:11:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback