HAPPY THANKSGIVING

Idag är det thanksgiving och jag skulle inget hellre än att vara i USA och fira. Nu blev det ju tyvärr inte så men jag och brorsan har försökt festa till det ändå. 

Istället för traditionell mat åt vi däremot min amerikanska favorit - Shepard's Pie - och bakade Snicker-doodles, vilket är klassiska holiday-cookies. Lite Vänner-marathon (thanksgiving edition) på det och det blev riktigt mysigt ändå!

Tror jag ska skypa med värdfamiljen någon gång i helgen med då de är i Houston och hälsar på släkten. Så himla avis!! Igår skypade jag även med Kate och Rachel vilket var jätteawesome. Saknar dem så jävla mycket ...

Här är en bild jag lade upp på min instagram idag. Är så himla tacksam för att jag fick åka till Oklahoma och träffa alla dessa underbara människor<3


//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback