Fearlessia

Hej på er!
 
Idag tänkte jag tipsa er om en annan blogg som jag verkligen tycker att ni måste följa! Det är nämligen så att Victoria (vars blogg var den första utbytesbloggen jag började läsa, och hela anledningen till att jag ens fick för mig att åka) och Eira (också en gammal utbytis, ni så varit intresserade lite längre borde nog veta vem hon är) har startat en blogg som heter Fearlessia.

Egentligen är det en grupp på 10 tjejer från lite olika delar av Sverige (bl.a. Louise som var i NY med mig) som skapat konceptet och det handlar helt enkelt om att höja självkänslan och självförtroendet hos tjejer. De har både blogg, facebook, twitter, instagram osv (alla driver väl varsin grej som jag förstått det) och det är fullt med inspiration, tips och ideer. 
 
Blir så himla glad och får värsta energi-boosten varje gång jag läser där så kände bara att jag var tvungen och dela det med er. Klicka bara på bilden så kommer ni till deras sida där det finns massa mer info! :D
 
 
//Lollo
 


Kommentarer
Matilda

Hej Lovisa! Tänkte bara säga att jag följde din blogg när du var utbytesstudent och nu är jag själv en! Tänkte bara be om en sjukt stor tjänst. Skulle du kanske vilja länka min blogg? Skulle tycka det var jätteroligt om lite fler hittade till min blogg. Tack!

P.S du behöver verkligen inte om du inte vill men det skulle hjälpa mig! :)

2014-10-12 @ 21:24:20
URL: http://matildarusa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback