I'm going back!

...eller ja, inte till Oklahoma, men till USA! Är väl inte helt bestämt än eftersom jag inte fått godkänt från skolan ännu, men flyget är bokat och jag lämnade in en ledighetsansökan idag (ute i god tid haha) så nu tänkte jag ändå skriva om det här: Jag ska till Florida!
 
Under påsklovet och veckan efter det blir det, tillsammans med familjen. Vi kände väl att om vi någon gång ska åka till Florida som familj så är det nu, för sedan kommer vi vara alldeles för gamla för att riktigt "njuta" av familjesemestrar och temaparker som t.ex. Disney Land (Okej let's face it jag kommer nog alltid tycka det är kul, men lillebror börjar kanske växa ur den fasen lite hehe).
 
I alla fall så har vi alla velat åka till Florida så vi bestämde oss helt enkelt för att gå in i ett slags "spara-mode" och verkligen satsa på detta. Går väl sådär för mig men ska verkligen försöka skärpa mig haha. Inga fler kläder förrän efter tvåan har jag satt som mål, och mycket mindre fikabesök. Skulle nog hjälpa vikten med om vi nu ska vara helt ärliga så kanske bara är bra (Har nästan gått ner all min USA-vikt nu btw, yay!).
 
Känner att jag börjar tappa bort ämnet lite lol. Är i alla fall himla taggad på att resa, speciellt efter USA, så ska bli himla kul det här. Amerikansk mat och engelska och värme känns som en ganska bra morot för att klara vav vintern!
 
 
 
 
Har ni några resor inplanerade? Skulle gärna få lite fler resetips till min redan överfulla lista!
 
//Lollo


Kommentarer
anonym

Hej! Har följt din blogg ända sen året började och du har verkligen sett ut att ha sjukt kul! Jag vill såååå gärna åka på ett utbytesår, men grejen är att jag är väldigt blyg,jag vet inte riktigt om jag skulle passa för ett år utomlands.Har ofta svårt att prata med nya människor även fast jag försöker. Dessutom verkar college jätteroligt, antagligen dyrare men det känns som att det också är en upplevelse,att kanske bo på campus. Det är sista chansen att åka för mig nästa år, tror du att det är bättre att vänta till college?
jättebra blogg!

2014-09-24 @ 22:44:59
Anna

JAG VILL MED ÅKA TILL DISNEY LAND!! Hur kan man någonsin växa ur den fasen?! Gustav - vad tusan?!
Är bara litegrann avis <3

2014-09-25 @ 21:29:01
nina

Åh så roligt att åka till Florida! Där var jag när jag åkte till USA första gången, vilket var två år sen! Herregud vad tiden går...
I alla fall, kommer ni bara besöka disney Land eller något annat med?
Rekommenderar starkt att besöka Universal studios och Island Of Adventure :D

2014-09-26 @ 00:56:42
URL: http://fames.se/ninasova/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback