Livet

Hej hörni!
 
Livet flyter på och har redan gått fyra veckor i skolan nu. Känns väl som längre om jag ska vara ärlig men men, en månad avklarad iallafall. Har fått en till fråga så tänkte svara på den:
 
Evelina:
Hej Lovisa! Tycker verkligen att din blogg är jätte bra och funderar själv på att åka på utbytesår men undrar lite ang packning. 
Kan inte du skriva ett inlägg vad det var du packade ner till USA? Hur mycket kläder etc? Vad du tycker att man ska köpa väl i USA? 
Kram
 
Först vill jag tacka så mycket och säga att ja, du borde absolut åka som utbytesstudent! Sen till frågorna: jag skrev ett inlägg med min packlista innan jag åkte, och det hittar du HÄR!  För någon månad sen skrev jag också ett inlägg med vad jag ångrar att jag tog med/inte tog med osv. Det hittar du HÄR! Mycket av grejerna köper man ju som sagt i USA.. Kläder, träningskläder, skor, väskor, smink, hudprodukter, sovenirer osv. Det viktigaste är att du har grejer så du klarar dig första veckorna samt "svenska" saker. Packa som om du ska på semester ungerfär! Kram.
 

 
Nu ska jag plugga lite och sen ska jag iväg och fixa nytt bankort då det jag har nu är ett ungdomskort. Är ju vuxen nu haha! Avslutar med en bild på gårdagens middag; vår hemmagjorda verision av Chicken Lo Mein. Ni som verkligen följt bloggen har ju inte kunnat missa att det är min favoriträtt, och även om det inte blev samma sak som i USA var det riktigt gott! :)
 
//Lollo
 
 


Kommentarer
Matilda

Hej! Tycker det är kul att du fortfarande bloggar fast du kommit hem. Själv är jag iväg på mitt utbytesår just nu, kollar gärna min blogg om du vill. Ville mest säga att det är intressant för mig som är iväg nu att läsa om hur det är när man är hemma igen. Kan tänka mig att det kommer kännas konstigt haha.

2014-09-22 @ 04:20:22
URL: http://matildarusa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback