Paddle Board

Hej hej!
 
Idag var det mycket soligare ute än det var igår och vi bestämde oss därför för att göra ännu ett försök ute på St. Pete's Beach. När vi kom ut dit så blev det dock lite molnigt igen, så Gustaf och jag bestämde oss för att göra något iallafall jag velat göra sedan vi kom hit - nämligen hyra en paddle board. Vattnet var ju ändå varmt liksom.
 
Måste säga att det är något av det roligaste på den här resan. Gustaf och jag delade på en som vi hyrde under en timme och så åkte vi fram och tillbaka längs stranden. Var lite svårt i början men när man väl visste hur man skulle göra gick det hur bra som helst.
 
När vi var klara med det kom solen fram igen och vi spenderade ett par timmar på stranden. Väldigt dålig ide för mig kan jag säga eftersom jag nu är rödare än jag någonsin varit och hela krppen svider. Bränt mig som in i... Får se hur det går imorgon om vi ska till stranden igen asså...
 
Iallafall så åt mamma och pappa lunch på en restaurang vid stranden medan Gustaf och jag chillade, och när det sedan skulle åka och tanka åt vi lunch på IHOP. Pappa gillar inte det, men eftersom jag längtat efter att äta det så himla länge passade vi på då. Sååå gott!
 
På eftermiddagen efter att vi duschat stack vi till Target för lite shopping, älskar det stället haha. Köpte allt från en solhatt och långklänning (som skydd tills imorgon lol) till kylväska, smink, böcker och mat. De har allt asså!
 
Kvällsmat blev det på Cody's Roadhouse, som i princip är samma sak som Texas Roadhouse. Mamma gillade Cody's bättre, medan jag föredrar Texas. Oavsett så är båda värda ett besök haha.
 
Nu har jag skriit massa så här är lite bilder istället:
 
 
Da beach. Så sjukt folktomt här mot hur det såg ut när vi åkte därifrån haha!
 
 
Det fanns lite småbutiker, stånd och dylikt.
 
 
 
Coola vi vet
 
 
 
Beachin
 
 
Ananas och Shaved Ice (Blue Raspberry/Lime) som snacks.
 
 
 
IHOP
 
 Favoritaffären haha
 
 
 
 
 
 
 
Cody's. Såg ni Gustafs 14 oz steak??
 

//Lollo
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Carita o Bengt

Såå roligt att "resa" med er Jag kollar varje fm.Jag mår bra.Kram Mormor

2015-04-13 @ 12:00:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback