Through my phone

Här är lite bilder från dagen! Har mycket fler och bättre bilder på kameran, vilket jag försöker ladda upp just nu, men är extremt dålig wifi här på hotellet så får se hur det går... 

 












Berättar mer om vad vi gjort senare i det kommande inlägget, men tänkte passa på att svara på lite frågor först:
 
Mathilda:
Kommer du hälsa på din värdfamilj och vänner när du är tillbaka i USA?
 
Cecilia:
Har du tänkt träffa dina vänner från utbytesåret när du är i USA? Hur många håller du kontakten med? Hur gör du om du vill skypea med dina vänner? Med tanke på tidsskillnaden från Sverige? Får du vara vaken på nätterna? Skulle vara kul att veta.
 
Till och börja med nej, jag kommer inte träffa någon från mitt utbytesår när jag är här. Jag önskar verkligen jag kunde, men det är ett stort land och om vi ska hinna göra allt vi vill i Florida har vi helt enkelt inte tid att åka till Oklahoma. 
 
När det kommer till att hålla kontakten pratar jag som sagt regelbundet med värdfamiljen och min bästis i USA, Rachel. Oftast via snapchat videos och sms, men även via skype. Då får jag oftast vara uppe, ja, vilket brukar bli på söndagskvällen då jag har sovmorgon på måndagar.
 
Sen har jag såklart kontakt med föera andra med via twitter, instagram osv. men inte lika ofta. Blir ju svårt när man verkligen inte ens bor i samma värld typ haha.
 
I alla fall: vi får se hur det går med det amdra inlägget om idag. Kanske får vänta till en annan dag när internet inte suger. Spännande eller hur? ;)
 
//Lollo
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback