Ny header

Hej!
 
Som ni kanske märkt har jag nu bytt header på bloggen. Egentligen gillade jag den gamla bättre då den var lite mer avancerad och personlig (bästaste Hannah fixade den åt mig, kolla hennes blogg bland länkarna!) men kände att det var dags för en förändring nu. Är ju trots allt inte en utbytesblogg längre, tyvärr.
 
Med tanke på hur oteknisk jag är tyckte jag ändå det blev hyfsat bra. Vad tycker ni? Citatet är från Dr. Seuss bok "Oh, the places you'll go" som jag fick av värdfamiljen innan jag åkte hem från USA. Alla (även släktningarna i Texas etc) hade skrivit små hälsningar i och den, hur gulligt som helst. Temat är annars om hur världen är full av möjligheter och att man själv bestämmer sitt öde, vilket jag tyckte passade bra med bloggen!
 
Gamla designen♥
 
//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback