Bloggen

Hej på er!
 
Som ni alla vet startade jag denna bloggen för att dela med mig av mina upplevelser som utbytesstudent. Den fungerade som en "bro över Atlanten" och gav mig möjligheten att kommunicera med vänner och familj hemma i Sverige. Samtidigt fick jag även chansen att inspirera andra till att åka, och erat stöd har betytt så otroligt mycket. Älskar att få frågor och kunna hjälpa till, och tycker det är himla kul att min åsikt faktiskt verkar betyda något för många av er!
 
Nu är det dock över ett halvt år sedan jag kom hem från USA, och jag vet inte om jag längre kan kalla detta en utbytesblogg. Min enda kontakt med den världen - för det känns som ett helt annat liv - består just nu av sms, skype och andra sociala medier, och även om jag saknar det så himla mycket kommer det äventyret inte tillbaka. Visserligen så kommer min värdfamilj hit i sommar, och det händer fortfarande saker som relaterar till USA varje dag, men är inte samma sak.
 
Jag skulle istället vilja säga att min blogg nu är en typ av reseblogg. Eller ja, kanske inspirationsblogg med inriktning på mitt liv och mina upplevelser, där USA självklart spelar en stor roll. Samtidigt vill jag ju iväg på nya äventyr och vill fokusera lite på dem med.
 
I vår ska jag (som sagt) resa en del, och sen kommer en förhoppningsvis underbar sommar. Trean och studenten är sen en grej i sig, och efter det vem vet vad som händer? Har massa ideer som jag nog delar med mig av i ett annat inlägg.
 
Så.. Vad tycker ni trogna läsare om detta? Är jag rätt ute? Och i sä fall, är det någon som är bra på bloggdesigner och är intresserad av att hjälpa till? Let me know!
 
Kram på er♥
 
 
//Lollo


Kommentarer
Ida

Låter superbra! ;p

2015-01-16 @ 16:19:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback