Country

Ni som följde min blogg förra året kanske har märkt att jag gillar country-musik ganska mycket. Det intresset växte sedan något extremt när jag var i USA, och har nu en lång lång spellista på spotify med countrylåtar (ska nog länka den plus min Oklahoma-spellista någon gång snart).
 
I alla fall så ska jag ju på en country-konsert i månadskiften fabruari/mars och tänkte jag kunde förbereda lite med att lista mina 3 absoluta favoritlåtar när det kommer till country. Alla dem artisterna ska inte vara med på C2C (bara FGL) men ändå. Hoppas det finns någon mer bland läsarna som uppskattar sån musik haha! Påminner mig så mycket om USA, lyssna helst innan ni dömer ;)
 
3) Josh Thompson - Cold beer with your name on it
 
2) Lee Brice - I drive your truck
 
1) Florida Georgia Line - Round Here
 
//Lollo


Kommentarer
Anonym

Hej! Får man åka iväg som utbytesstudent om man haft psykisk sjukdom,ex: depression,ätstörning,bulimi,eller liknande?

2015-01-09 @ 19:34:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback