Hello May

Hej på er!
 
Idag är det första maj, vilket innebär att det snart är ett år sedan jag åkte hem från mitt utbytesår i Oklahoma. Kan inte fatta att tiden gått så fort? Minns vilken ångest jag hade över hemfärden och hur jobbigt det var att säga hejdå. Samtidigt var det faktiskt en av de bästa månaderna jag spenderade där. Jag fyllde år, tog graduation, besökte Washington DC och Kansas City, gick på senior night och bankett med fotbollen plus massa annat kul.
 
Även i år planerar jag en hel del roligheter i maj. De senaste två veckorna har varit lite jobbiga då jag hade mycket att ta igen i skolan, men nu börjar jag faktiskt se ljuset. Är mest nationella prov kvar så förhoppningsvis blir det inte så mycket plugg, och vi lär missa en hel del lektioner på grund av andra aktiviteter i skolan. 
 
Det bästa är nog dock att jag ska åka till Paris över Krisit Himmelsfärd! Jag, My, Anna och Miranda har planerat det ett tag nu, och börjar bli väldigt taggad. Har aldrig riktigt åkt på semsester med mina kompisar förut men tror det blir awesome. Råkar också vara över min födelsedag så kan ju inte klaga haha.
 
 
Ska också svara på en fråga:
 
Nina:
Du verkar ju ha haft en bra semester!! Jag undrar en sak, vilken kamera fotar du med? :) jättefina bilder!
 
Jag använder faktiskt min pappas kamera, vilket är en Canon EOS 450D. Börjar bli rätt så gammal vid det här laget, men jag älskar den haha. Och tack!
 
//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback