Fråga och uppdatering

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Gjorde lite ärenden på stan som innefattar julklappar, biblioteket samt en inköpt adventljusstake (lite svenska traditioner måste vi ju ha!) och har även skypat lite och börjat med julpyntningen. Helt sjukt att det är December i morgon!
 
Nu planerar jag en myskväll med Gossip Girl innan jag tar tag i allt jag måste göra imorgon. Skulle på egentligen spela fotboll idag men känner mig inte helt bra så ska bara ta det lugnt just nu. Hoppas det blir bättre!
 
 
Ska svara på en fråga med:
 
Anonym:
Vilket företag/organisation åker du med? Är den bra?

Jag åker med Explorius i Sverige och CETUSA i USA. Måste säga att jag tycker det är jättebra, absolut! Vill du veta mer om val av organisation har jag dock skrivit en inlägg om det redan som du kan hitta här. Ha det bra!
 
//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback