Att åka?

Hej! På ett vis vill jag väldigt gärna åka som utbytesstudent,men då måste jag åka efter 2 och det kan jag inte för jag fyller år så tidigt på året,så då måste jag åka i höst ( väldigt sent ute ) men är orolig hur det känns med två år kvar? 
Och jag har alltid velat till USA,men har börjar tänka på Australien och även Sydamerika,har varit på språkresa till USA så på ett vis känns det kul med något annat land,fast USA har jag drömt om länge,vad gjorde att du valde just USA?
 
Hej! Jag tycker absolut att du ska åka som utbytesstudent! Man lär sig så himla mycket och det är verkligen jätteroligt. Visst är det segt att inte få ta studenten i vår men fördelarna väger ändå upp för nackdelarna. Har lärt känna masa nya människor, både i USA och i min nya klass, och det är verkligen värt ett "extra" år på gymnasiet.
 
Och ja, du kanske är lite sent ute, men tro det eller ej så finns det de som är värre. Är absolut inget problem, kör bara kör haha!
 
När det kommer till värdland så har jag svarat på det flera gånger tidigare. Tycker alla länder skulle vara kul att åka till, men USA har alltid varit min dröm så valde det. Välj det du känner dig mest intresserad av!
 
Kram.
 
På tal om något helt annat har denna choklad väckt stor uppmärksammhet senaste dagarna, och jag kan meddela att det är lika gott som det låter! Gjorde helt klart min dag!
 
//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback